مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-26سياسي

ایران خواستار خروج تمام نیروهای خارجی ناخوانده از خاک سوریه شد


تخت روانچی خواستار پایان دادن به اشغال خاک سوریه، خروج تمام نیروهای خارجی ناخوانده از آن کشور، مخالفت با هرگونه گرایش جدایی طلبانه و جلوگیری از نقض حاکمیت آن، - بویژه توسط رژیم اسراییل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر مجید تخت روانچی روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل که برای بررسی آخرین تحولات سیاسی سوریه برگزار شده گفت: وزیر امور خارجه ایران در سفر اخیر خود به دمشق تعهد تهران به حمایت از اعاده وحدت و یکپارچگی سرزمینی سوریه را به رییس جمهور و وزیر خارجه این کشور ابلاغ و ابراز امیدواری کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه با موفقیت برگزار شود.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: ایران همچنان به حل مسالمت آمیز بحران سوریه متعهد است و باور دارد همزمان با تلاش ها برای برگزاری نشست بعدی کمیته قانون اساسی این کشور، باید اقدامات مؤثری برای تضمین وحدت، تمامیت ارضی و حاکمیت سوریه صورت گیرد.

تخت روانچی خواستار پایان دادن به اشغال خاک سوریه، خروج تمام نیروهای خارجی ناخوانده از آن کشور، مخالفت با هرگونه گرایش جدایی طلبانه و جلوگیری از نقض حاکمیت آن، بویژه توسط رژیم اسراییل شد و گفت ایران اینگونه تجاوزها را به شدت محکوم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خواستار خروج تمام نیروهای خارجی ناخوانده از خاک سوریه شد

ایران خواستار خروج تمام نیروهای خارجی ناخوانده از خاک سوریه شد