مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 18:202021-05-26سياسي

آغاز آموزش عوامل بازرسی انتخابات 1400 در گلستان


دبیر هیئت بازرسی انتخابات گلستان با اشاره به مشارکت بیش از 2 هزار نفر از عوامل بازرسی در انتخابات 1400 در استان، گفت: به منظور ارتقای آگاهی و اشراف بازرسان بر قوانین انتخابات دوره های آموزشی آنچه یک بازرس انتخابات باید بداند در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان دبیر هیئت بازرسی انتخابات گلستان با اشاره به مشارکت بیش از 2 هزار نفر از عوامل بازرسی در انتخابات 1400 در استان، گفت: به منظور ارتقای آگاهی و اشراف بازرسان بر قوانین انتخابات دوره های آموزشی "آنچه یک بازرس انتخابات باید بداند" در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.

امیر محمدپور امروز چهارشنبه پنجم خرداد ماه در همایش توجیهی آموزسی بازرسین انتخابات در شهرستان آق قلا، اظهار کرد: تعامل، هماهنگی و امانت داری انتخابات برای همه ارکان اجرایی انتخابات ضروری و از جمله انتظارات مردم است.

وی افزود: این دوره های آموزشی و توجیهی با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم و رعایت اصل بی طرفی و امانت داری اعضای بازرسی انتخابات و به منظور فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، در سطح استان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آموزش عوامل بازرسی انتخابات 1400 در گلستان

آغاز آموزش عوامل بازرسی انتخابات 1400 در گلستان