مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 18:052021-05-26سياسي

لزوم قانون مداری و رعایت مقررات از سوی نامزدهای انتخاباتی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: انتخابات و نقش آن در سرنوشت مردم بسیار با اهمیت بوده و با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی امشب در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات و نقش آن در سرنوشت مردم بسیار با اهمیت بوده با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، قانون فصل الخطاب است و همه نامزدها و هواداران آن ملزم به رعایت و قوانین هستند.

وی افزود: پیشگیری و رصد تخلفات انتخاباتی لازم بوده و رصد میدانی و فضای مجازی انتخاباتی باید به صورت جدی از سوی نهادهای متولی انجام گیرد و هر گونه موارد تخلف را به منظور برخورد قاطع قانونی به مراجع قضایی گزارش نمایند.

دادستان مرکز استان اردبیل با انتقاد از اقدامات برخی از مسؤولان در برخورد با خاطیان و اخلالگران نظم و امنیت بر لزوم انجام وظایف ذاتی و قانونی دستگاه ها و نهادها تاکید کرد.

طباطبایی عنوان کرد: همه مسؤولان با فراهم آوردن بسترهای امنیتی و آرامش لازم برای شهروندان، زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات را فراهم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم قانون مداری و رعایت مقررات از سوی نامزدهای انتخاباتی

لزوم قانون مداری و رعایت مقررات از سوی نامزدهای انتخاباتی