مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 16:302021-05-26سياسي

گیر بیمه رسانه ها کجاست؟


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: بیمه رسانه ها قرار بود از صندوق هنر انجام شود اما متاسفانه این صندوق کمترین همکاری را با رسانه ها داشته است.

- ایسنا/مازندران رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: بیمه رسانه ها قرار بود از صندوق هنر انجام شود اما متاسفانه این صندوق کمترین همکاری را با رسانه ها داشته است.

ساسان شیخی در نشست هم اندیشی رسانه های مازندران با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور، با بیان اینکه مازندران دارای 15 روزنامه، 62 هفته نامه، 108 سایت خبری و 100 سرپرستی روزنامه سراسری است، اظهار کرد: خانه مطبوعات مازندران بیش از 500 نفر عضو دارد و مزیت این استان در این است که در همه شهرستانهای مازندران بیش از 20 نفر عضو خانه مطبوعات مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه اعضای خانه مطبوعات مازندران پویا و فعال هستند، افزود: در کنار خانه مطبوعات سایر تشکل ها از جمله انجمن صنفی غرب مازندران و سازمان بسیج رسانه تعامل خوبی با این خانه دارند.

رییس خانه مطبوعات کشور از رونمایی پوستر نخستین جشنواره رسانه ای شمال کشور خبر داد و گفت: یکی از اولویت های خانه مطبوعات، آموزش خبرنگاران است که با همکاری مرکز مطالعات رسانه کشور انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیر بیمه رسانه ها کجاست؟

گیر بیمه رسانه ها کجاست؟