مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 15:052021-05-26اقتصادي

بیش از 80 درصد مصرف کنونی برق خوزستان، خانگی و وسایل سرمایشی


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در روزهای آینده خوزستان گرمتر می شود؛ رابطه مستقیمی بین افزایش دما و افزایش مصرف برق در شبکه وجود دارد و ممکن است میزان مصرف برق از این میزان بیشتر شود که نیازمند مشارکت بیشتر هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در روزهای آینده خوزستان گرمتر می شود؛ رابطه مستقیمی بین افزایش دما و افزایش مصرف برق در شبکه وجود دارد و ممکن است میزان مصرف برق از این میزان بیشتر شود که نیازمند مشارکت بیشتر هستیم.

محمود دشت بزرگ در جلسه اضطراری بررسی وضعیت شبکه برق که امروز (5 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با محدودیت های تولید برق در شبکه برق کشور و طبیعتا در خوزستان مواجه هستیم که این مساله موجب شد در اوایل هفته، یکی دو روز محدودیت مصرف حتی در بخش مصارف عمومی اعمال شود.

این مساله، واکنش هایی در سطح کشور داشت که مسئولان ورود و کمک کردند تا وضعیت بهتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به کاهش حدود 56 درصدی حجم مخازن سدها نسبت به شرایط نرمال در حوضه آبریز کارون، افزود: 60 درصد ظرفیت تولید برق از طریق نیروگاه های برق آبی است که خشکسالی و کاهش حجم آب مخازن، در تولید برق این نیروگاه ها تاثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد مصرف کنونی برق خوزستان، خانگی و وسایل سرمایشی

بیش از 80 درصد مصرف کنونی برق خوزستان، خانگی و وسایل سرمایشی