مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-26اقتصادي

سالن های ورزشی اسلامشهر به علت کرونا با مشکل مواجه شده اند


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه ضروری است که بانک ها برای بازپرداخت تسهیلات سالن های ورزشی همکاری کنند گفت: سالن های ورزشی اسلامشهر به علت کرونا با مشکل مواجه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کردند و باید تلاش بیشتری در این حوزه صورت گیرد تا تسهیلات پرداختی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ادارات و شهرداری ها که سالن های ورزشی خود را به بخش خصوصی اجاره داده اند نیز باید تخفیف های ویژه ای را به دلیل تعطیلی سالن های ورزشی در نظر بگیرند، افزود: بانک های شهرستان نیز باید در زمینه باز پرداخت تسهیلات مربوط به سالن ها و باشگاههای ورزشی همراهی و همکاری لازم را اعمال کنند.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش و توسعه اماکن در افزایش نشاط اجتماعی گفت: بهبود سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلاء به بیماری های مختلف با پرداختن به ورزش میسر خواهد شد و همه باید در توسعه ورزش در اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه سالن های ورزشی از جمله واحدهایی هستند که پس از شیوع ویروس کرونا با تعطیلی های فراوانی مواجه شدند گفت: مسائل و مشکلات سالن های ورزشی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بررسی و رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های ورزشی اسلامشهر به علت کرونا با مشکل مواجه شده اند

سالن های ورزشی اسلامشهر به علت کرونا با مشکل مواجه شده اند