مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:202021-05-26ورزشي

رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی در ستادها، تخلف انتخاباتی محسوب می شود


دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل بهداشتی انتخابات 1400 به استان ها ابلاغ شده است، گفت: رعایت نکردن این دستورالعمل و سایر شیوه نامه های بهداشتی در ستادهای کاندیداها تخلف انتخاباتی محسوب می شود و برابر با قوانین مربوطه با متخلفان برخورد خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل بهداشتی انتخابات 1400 به استان ها ابلاغ شده است، گفت: رعایت نکردن این دستورالعمل و سایر شیوه نامه های بهداشتی در ستادهای کاندیداها تخلف انتخاباتی محسوب می شود و برابر با قوانین مربوطه با متخلفان برخورد خواهد شد.

ملک محمد قربانپور پنجم خردادماه در ستاد مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل بهداشتی انتخابات 1400 به استان ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و موارد مشابه، هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفت وگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی در ایام تبلیغات ممنوع است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در صورت ضرورت برای تشکیل جلسات داخلی ستادهای انتخاباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی در ستادها، تخلف انتخاباتی محسوب می شود

رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی در ستادها، تخلف انتخاباتی محسوب می شود