مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:202021-05-26بين الملل

دیدار وزیر امور خارجه انگلیس و محمود عباس


وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم احترام به آتش بس و حمایت لندن از راهکار دو دولتی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه با محمود عباس رییس دولت خودگردان فلسطین دیدار کرد.

راب در پیامی توییتری نوشت: با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، نیاز به احترام همه طرف ها به آتش بس میان اسراییل و غزه را به بحث گذاشتم .

وزیر خارجه انگلیس افزود، در این دیدار بر حمایت بریتانیا از راهکار دو دولتی به عنوان تنها راه رسیدن به صلح پایدار تأکید کردم .

راب همچنین در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، در ارتباط با محور گفت وگوهای خود در قدس اشغالی با گابی اشکنازی همتای صهیونیست خود نوشت: در دیدار امروز خود با گابی اشکنازی بر تعهد به راه حل دو دولتی، اهمیت یک توافق هسته ای قوی تر با ایران و تعهد خود به امنیت اسراییل تأکید کردم .

گانتز طی توییتی درباره این دیدار گفت: درباره برنامه ها برای تقویت تشکیلات خودگردان و تنظیم سیاست ها در قبال نوار غزه به نحوی که آرامش طولانی مدت و بازگشت اجساد نظامیان را حاصل کند، به او گزارش دادم .

وی با اشاره به بخش دیگری از صحبت هایش با راب درباره ایران و برنامه هسته ای، افزود: بر اهمیت وجود مکانیسم های نظارتی در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر امور خارجه انگلیس و محمود عباس

دیدار وزیر امور خارجه انگلیس و محمود عباس