مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-26سياسي

دانشکده جامعه الزهرا الگویی ملی و بین المللی / تربیت 2700 مبلغ ملی و بین المللی


دانشکده جامعه الزهرا باید به دانشگاه تراز اول انقلاب تبدیل شود، گفت: این دانشکده باید از بعد تک جنسیتی نیزدر مجامع ملی و بین المللی نیز به عنوان الگو معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمود مدنی در مراسم معارفه مدیرجدید جامعه الزهرا که در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، با تاکید براینکه نباید این نهاد علمی -پژوهشی را تنها به عنوان یک واحد آموزشی به آن نگاه کرد، اظهار داشت: جامعه الزهرا کانون فعالیت های گوناگون اعم از تبلیغی، پژوهشی و علمی است که باید به صورت جدی به آن توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه جامعه الزهرا 50 هزار فارغ التحصیل ملی و بین المللی دارد،تصریح کرد: این مرکز 10 هزار دانشجوی بین المللی دارد که تلاش شده است شمار مبلغان را به بیش از 2 هزار مبلغ ملی و 700 مبلغ بین المللی افزایش بدهیم.

مدیر سابق جامعه الزهرا با تاکید براینکه این نهاد دارای ظرفیت علمی و پژوهشی بسیار بالایی است، گفت: 500 جلسه مجازی در ماه مبارک رمضان با حضور مبلغان برگزار شد که از ظرفیت پژوهشی بالایی برخوردار بود به گونه ای که در 20 سمینار قرآنی 60 مقاله از جامعه پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه اساتید ثابت باید امید به آینده پیدا کنند و دبیرهای گروه ها وضعیت شغلی آنها رسمیت بخشیده شود، گفت: اینکه 15 سال است که نیروها منتظر تغییر وضعیت هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده جامعه الزهرا الگویی ملی و بین المللی / تربیت 2700 مبلغ ملی و بین المللی

دانشکده جامعه الزهرا الگویی ملی و بین المللی / تربیت 2700 مبلغ ملی و بین المللی