مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:502021-05-26سياسي

توجه به حقوق کودکان مطالبه جدی ما از دولت آینده است


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری عنوان کرد، گفت: توجه به حقوق کودکان مطالبه جدی ما از دولت آینده است.

- ، محمود عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در افتتاحیه کنفرانس تخصصی حقوق کودک که با هدف گفتمان سازی ویژه کنشگران دولتی و غیر دولتی البرز برگزار شد، افزود: در حال نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم، ما نیز به عنوان مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و به نمایندگی از یک سوم جمعیت کشور یعنی حدود 23 میلیون کودک و نوجوان به دنبال این هستیم که ندای مظلومیت و استمداد طلبی کودکانمان را به گوش رییس جمهور آینده برسانیم.

وی افزود: در همین جا به صورت رسمی اعلام می کنیم که کاندیدایی در دولت آینده مورد توجه و اقبال مردم قرار می گیرد که برنامه ای برای کودکان داشته باشد، در این بین ما نیز باید دقت کنیم که کاندیداهای ریاست جمهوری برای کودکان به عنوان آینده سازان فردای این جامعه که نمی توانند از حقوق خود دفاع و حتی مطالبه گر این حوزه باشند چه برنامه ای دارند.

عباسی گفت: از این جهت به نظر می آید که این روزها روزهای بسیار مهم و سرنوشت سازی برای کشور ما است و این نیز یکی از مطالبات جدی ما از دولت آینده است که برای فردای این جامعه و برای کودکان و آینده سازان این جامعه تدابیری بیندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به حقوق کودکان مطالبه جدی ما از دولت آینده است

توجه به حقوق کودکان مطالبه جدی ما از دولت آینده است