مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-26اقتصادي

آمار طلاق در سومین استان سالمند کشور 18 درصد افزایش یافت


در حالی که برخی مسئولین استان مرکزی از کاهش آمار طلاق در سال گذشته و جاری خبر می دهند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: - بهروز اکرمی ظهر چهارشنبه در شورای اداری استان اظهار کرد: طبق آمار رسمی کشور در سال گذشته موالید نسبت به سال ماقبل (سال 98) 6 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه آمار ازدواج بیش از 8 درصد و طلاق 18 درصد افزایش داشته است، گفت: در سال 86 نسبت ازدواج به طلاق در استان 8.

5 بوده که در سال 99 این نسبت به 2.

4 رسیده که باید فکری در این خصوص کرد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی سومین استان سالمند کشور است، اظهار کرد: نرخ باروری در کشور پایین است که در استان مرکزی این نرخ پایین تر از میانگین کشوری است.

1182 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی اکرمی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: شعب اخذ رأی افزایش قابل ملاحظه ای داشته و یک هزار و 182 شعبه در سراسر استان در نظر گرفته شده که البته احتمال کم یا زیاد شدن شعب وجود دارد.

همچنین از این تعداد 808 شعبه ثابت، 374 شعبه سیار، 664 شعبه شهری و 518 شعبه روستایی است.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبین روستایی تأیید شده در هیئت های اجرایی و نظارت بخش 4 هزار و 672 نفر هستند و افراد ردصلاحیت شده زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار طلاق در سومین استان سالمند کشور 18 درصد افزایش یافت

آمار طلاق در سومین استان سالمند کشور 18 درصد افزایش یافت