مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:102021-05-26اقتصادي

کرونا 40 درصدی نیروهای صنعت طلای یزد را کاهش داد


رییس اتحادیه طلا و جواهرات یزد با اشاره به ریزش 40 درصدی نیروهای صنعت طلای یزد در دوران کرونا خطاب به دولت بعد گفت: اگر دولتی ها دیدگاه مثبت نسبت به صنعت طلاسازی داشته باشند و از آن حمایت کنند، - ایسنا/یزد رییس اتحادیه طلا و جواهرات یزد با اشاره به ریزش 40 درصدی نیروهای صنعت طلای یزد در دوران کرونا خطاب به دولت بعد گفت: اگر دولتی ها دیدگاه مثبت نسبت به صنعت طلاسازی داشته باشند و از آن حمایت کنند، به یقین جواب این دیدگاه را خواهند دید.

محمدرضا نوری زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بازار طلا علاوه بر کاهش نرخ در شرایط کنونی، در بخش ساخت و توزیع شرایط خوبی ندارند و وضعیت نامساعد است.

وی در خصوص ریزش نیروهای این حوزه نیز گفت: 40 درصد کدهای استاندارد در این بخش باطل شده و علاوه بر آن 700 کارت صنایع دستی و 900 کارگاه صنعتی در این بخش فعالیت داشته که حدود 40 درصد آنها تعطیل شده است.

این مسئول با بیان این که یزد شهر ملی زیورآلات است، گفت: یزد طرح های خاصی در بخش صنایع دستی دارد که در دنیا نظیر ندارد و علاوه بر آن عیار 20 طلای یزد نیز در دنیا کم نظیر است.

وی گفت: کاش دولت در بخشی از فعالیت ها دخالت نمی کرد چرا که می توانستیم در خصوص برندسازی و توسعه این صنعت بهتر عمل کرده و نسبت به ثبت جهانی این برند نیز اقدام کنیم و گردشگری را نیز در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 40 درصدی نیروهای صنعت طلای یزد را کاهش داد

کرونا 40 درصدی نیروهای صنعت طلای یزد را کاهش داد