مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-26دانش

بخش نیاز ها و اولویت های پژوهشی صنعتی و کاربردی در سامانه ساجد راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هجدهمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از راه اندازی بخش نیاز ها و اولویت های پژوهشی صنعتی و کاربردی در سامانه ساجد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هجدهمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که به صورت مجازی برگزار شد در خصوص اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه گفت: تقویت و گسترش تعامل میان صنعت و دانشگاه، یکی از رویکرد های اصلی کشور های پیشرفته و در حال توسعه است که می تواند منجر به پیشرفت و توسعه اقتصادی شود.

وی در ادامه افزود: در سال های اخیر توجهات زیادی به ارتباط مناسب میان صنعت و دانشگاه شده و گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.

یکی از راه های بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه ساماندهی نیاز های و اولویت های پژوهشی صنایع و شرکت ها و همچنین آگاه کردن جامعه دانشگاهی از این نیاز ها است؛ لذا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اقدام به راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش نیاز ها و اولویت های پژوهشی صنعتی و کاربردی در سامانه ساجد راه اندازی شد

بخش نیاز ها و اولویت های پژوهشی صنعتی و کاربردی در سامانه ساجد راه اندازی شد