مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:552021-05-26سياسي

مراسم قرعه کشی مناظره های انتخاباتی امشب برگزار می شود


عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد: امشب (چهارشنبه 5 خرداد) از ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی مناظره های انتخاباتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز ( چهارشنبه 5 خرداد) در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییر زمان قرعه کشی مناظره های انتخاباتی، اظهار کرد: این موضوع بسیار سوال برانگیز بوده است، بر اساس ماده 60 قانون انتخابات ریاست جمهوری، وزارت کشور مکلف است بعد از 48 از اعلام احراز صلاحیت ها اسامی کاندیداها را اعلام کند.

شورای نگهبان دو شب پیش این لیست را به وزارت کشور داده بود و 48 ساعت فرصت بود، که در نهایت وزارت کشور ساعت 14 روز گذشته اسامی را اعلام کرد.

وی افزود: در کمیته تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بنا را بر این گذاشته شده بود که اگر اسامی تا قبل از ظهر اعلام شود، مراسم قرعه کشی را برگزار کنیم و این آمادگی را داشتیم، اما اسامی بعدازظهر از سوی وزارت کشور اعلام شد.

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به گروه های نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: سه گروه اعم از کمیسیون تبلیغات انتخابات، دادستان کل کشور، اعضای شورای نظارت بر صدو سیما و نماینده شورای نگهبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم قرعه کشی مناظره های انتخاباتی امشب برگزار می شود

مراسم قرعه کشی مناظره های انتخاباتی امشب برگزار می شود