مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-26اقتصادي

پرداخت 304 میلیارد تسهیلات اشتغال به روستاییان و عشایر لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت 304 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به روستاییان و عشایر این استان خبر داد.

- ، علی آشتاب امروز چهارشنبه در جلسه رفع مشکلات تسهیلات اشتغال روستایی در فرمانداری ازنا با اشاره به اینکه حفظ اشتغال و تولید از اولویت های سیاست وزارت متبوع است، اظهار داشت: نیروی انسانی یکی از مهم ترین ارکان تحقق شعار سال است، با توجه به شرایط کرونایی که امروز در کشور و دنیا حاکم است در اولین گام، صیانت از سلامت نیروی کار مهم ترین وظیفه ما است و مطالبات کارگری، حق و حقوق قانونی کارگران برای معیشت باید تأمین شود اگر این مهم روی دهد قطعاً یک تولید رقابتی و با کیفیت خواهیم داشت.

وی مهم ترین مؤلفه حفظ اشتغال و تولید در بنگاه های اقتصادی را تزریق اعتبار به تعاونی ها دانست و بیان داشت: اگر اعتبارات اشتغال روستایی و سایر مباحث در قالب برنامه های اقتصادی دولت در سال 1400 ابلاغ شود و در آن قالب بتوانیم حمایت های مالی از بنگاه های اقتصادی داشته باشیم قطعاً اشتغال و تولید را در بنگاه های اقتصادی حفظ خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به عملکرد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته 22 جلسه کارگروه اشتغال با 160 مصوبه برگزار شد که طی آن مصوبات، پرداخت تسهیلات، رفع موانع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 304 میلیارد تسهیلات اشتغال به روستاییان و عشایر لرستان

پرداخت 304 میلیارد تسهیلات اشتغال به روستاییان و عشایر لرستان