مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:102021-05-26سياسي

هم افزایی مؤثر دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون بین الملل قوه قضاییه در دیدار با رییس و مدیران پلیس بین الملل ناجا، - معاون بین الملل قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هم افزایی مؤثر دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت، گفت: دستگاه قضا و پلیس بین الملل مکمل یکدیگر در امنیت آفرینی و عدالت گستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون بین الملل قوه قضاییه در دیدار با رییس و مدیران پلیس بین الملل ناجا، دستگاه قضا و پلیس بین الملل را مکمل یکدیگر در امنیت آفرینی، عدالت گستری و مبارزه با فساد و جریان های تروریستی خواند.

وی با بیان این که هم افزایی مؤثر دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت، بر ضرورت تقویت همکاری های طرفین تاکید کرد.

معاون بین الملل قوه قضاییه با تاکید بر همکاری دو مجموعه برای تحقق حداکثری ماموریت های مشترک، تصریح کرد: باید تمامی ظرفیت ها برای استرداد مجرمینی که حقوق ملت را تضییع کرده اند، و اعمال فشار بر کشور هایی مانند کانادا که به بهشت اختلاس گران و پناهگاهی برای تروریست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی مؤثر دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت

هم افزایی مؤثر دیپلماسی قضایی و پلیسی نقطه امنی برای تبهکاران باقی نخواهد گذاشت