مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-26ورزشي

انتخابات هیات رییسه با شکلی متفاوت؛ قالیباف ابقا شد


انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در دومین سال کاری اش به شکلی متفاوت از سنوات و ادوار گذشته، آن هم به صورت الکترونیکی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، با گذشته یک سال از فعالیت مجلس یازدهم، امروز انتخابات هیات ریسه برای دومین سال کاری این دوره برگزار شد که نتیجه آن ایجاد تغییراتی در ترکیب هیات رییسه بود.

ترکیب جدید هیأت رییسه مجلس که کار خود را از روز یکشنبه ( 9 خرداد) آغاز می کند به شرح زیر است: رییس: محمدباقر قالیباف نواب رییس: علی نیکزاد، عبدالرضا مصری دبیران: روح الله متفکر آزاد، محسن دهنوی، علی کریمی فیروزجایی، محمد رشیدی، مجتبی یوسفی و حسینعلی حاجی دلیگانی ناظران: محسن پیرهادی، سید نظام الدین موسوی و علیرضا سلیمی در سال اول فعالیت مجلس یازدهم، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، سیدناصر موسوی لارگانی، احمد امیرآبادی و محمدحسین فرهنگی در هیات رییسه حضور داشتند که در سال دوم از این قطار جا ماندند.

این به معنای تغییر بیش از 30 درصدی ترکیب هیات رییسه جدید مجلس نسبت به سال گذشته است؛ البته این ترکیب در جلسه روز گذشته فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم نهایی شده بود با این تفاوت که محمد حسین فرهنگی جای علیرضا سلیمی در بین سه ناظر هیات رییسه مجلس قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیات رییسه با شکلی متفاوت؛ قالیباف ابقا شد

انتخابات هیات رییسه با شکلی متفاوت؛ قالیباف ابقا شد