مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-26ورزشي

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خریدار استقلال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرتضی غلامپور فرد، عضو اسبق تیم اقتصادی فدراسیون هندبال ایران که پیشتر در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 شرکت کرده بود، - مرتضی غلامپورفرد که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هم بود، برای خرید باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرتضی غلامپور فرد، عضو اسبق تیم اقتصادی فدراسیون هندبال ایران که پیشتر در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 شرکت کرده بود، پیشنهاد خرید باشگاه استقلال را به مبلغ پنج درصد بالاتر از آخرین رقم پیشنهادی اعلام کرد.

او ریاست شرکت امین تجارت کوه نور درمورد خرید باشگاه استقلال با مبلغ بالاتر از آخرین رقم پیشنهادی اعلام آمادگی کرد.

ایشان همچنین افزود که حاضر است در مورد چگونگی و نحوه پرداخت این مبلغ نیز شفاف سازی کرده و تمام این مبلغ توسط سرمایه شخصی خودشان قابلیت تامین دارد.

دکتر غلامپورفرد در زمینه ورزشی فعالیت حرفه ای دارند و همچنین به عنوان یک کارآفرین موفق می توانند این باشگاه ورزشی را به درآمد برسانند و قطعا در کوتاهترین زمان ممکن به بالاترین نتیجه برسانند.

دکتر غلامپورفرد درسالهای 95 تا 98 از فعالان عرصه ورزش هندبال کشور و کسب مقامهای متعدد با تیمهای مختلف بوده است و همچنین سابقه کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال ایران را در کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خریدار استقلال شد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خریدار استقلال شد