مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-26اقتصادي

طرح مشاغل خانگی به تنوع بخشی و بازنگری رشته های قدیمی می پردازد


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، توجه به تولید مبتنی بر بازار، توانمندسازی متقاضیان و کاهش وابستگی به وام است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، توجه به تولید مبتنی بر بازار، توانمندسازی متقاضیان و کاهش وابستگی به وام است.

برگزاری شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل/ توجه به تولید مبتنی بر بازار، مهمترین ویژگی طرح توسعه مشاغل خانگی است مهران اوچی اردبیلی در شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل که با حضور قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اکثریت اعضا به صورت مجازی برگزار شد، افزود: اولویت این طرح ساماندهی و حمایت از آن دسته شغل هایی است که علاوه بر استمرار و پایداری، درآمد بیشتری نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در طرح مذکور به بازنگری رشته های قدیمی و تنوع بخشی به آن ها توجه ویژه ای شده است تا به احیا و استمرار آن ها کمک کند.

اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه در رشته های نوین طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همچون ویراستاری سعی می شود برای افراد تحصیل کرده فرصت شغلی ایجاد گردد، اظهار کرد: توجه به تجارت الکترونیک و فروش الکترونیکی محصولات، بازنگری در رشته های قبلی مشاغل خانگی و توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مشاغل خانگی به تنوع بخشی و بازنگری رشته های قدیمی می پردازد

طرح مشاغل خانگی به تنوع بخشی و بازنگری رشته های قدیمی می پردازد