مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-26اقتصادي

احیاء کارخانه لبنیات وارنا با حضور رییس کل دادگستری کل استان تهران


روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: کارخانه شیر وارنا که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، - روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: کارخانه شیر وارنا که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با تلاش دادگستری تهران و اقدامات قضایی انجام شده، احیا و به تولید بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، آیین بهره برداری از کارخانه شیر وارنا تحت نظارت اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با حضور رییس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران در این آیین عنوان کرد: این واحد تولیدی با توجه به مشکلاتی که برای آن حادث شد، فعالیت در آن حدود یک دهه متوقف گردید و خسارات قابل توجهی را ایجاد و تحمیل کرد که متوجه شهرستان ورامین، اشتغال و تولید شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر که در این موقعیت قرار داریم، خوشحال کننده است و احیای این کارخانه را به فال نیک می گیریم.

رییس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: پشتوانه های قانونی قابل توجهی برای حمایت از تولید داریم و بالاتر از همه این موارد فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء کارخانه لبنیات وارنا با حضور رییس کل دادگستری کل استان تهران

احیاء کارخانه لبنیات وارنا با حضور رییس کل دادگستری کل استان تهران