مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-26اقتصادي

احداث 300 واحد تولیدی در همدان


‍ استاندار همدان با بیان اینکه بیش از 300 واحد تولیدی در حوزه صنعت معدن، گردشگری و صنایع دستی در سطح استان در حال ساخت است گفت: دستگاه های دولتی تا پایان دولت از صنایع حمایت و مانع زدایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح توسعه شرکت شیشه همدان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی با عزمی راسخ تر در کنار واحدهدی تولیدی هستند و این اولویت ماست اظهار کرد: دستگاه های اجرایی زمینه حمایت و پشتیبانی از طرح توسعه شرکت شیشه را فراهم کنند تا این شرکت به اهداف خود در تداوم کار دست پیدا کند.

وی گفت: در جریان تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و فشارهای حداکثری که با اهداف خاصی بر کشور وارد شد، این تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بودند توانسنتد مثل سربازان خط مقدم در مقابل تحریم ها مقابله و مقاومت کنند.

استاندار همدان تلاش متولیان صنعت شیشه در حفظ نگهداری خطوط قبلی و همچنین عزم آن ها در توسعه این کارخانه قابل تقدیر و تحسین است اضافه کرد: دست فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه های مختلف را به گرمی می فشاریم و حمایت می کنیم.

وی نقش آفرینی بخش خصوصی را برگ زرینی در دفتر تاریخ جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه طرح توسعه فاز سوم شرکت شیشه همدان، اقدامی بزرگ موثر در شرایط کنونی است افزود: گسترش و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 300 واحد تولیدی در همدان

احداث 300 واحد تولیدی در همدان