مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-26سياسي

نمایندگان و جمعی از نخبگان استان فارس به پویش دیار امین ولایت پیوستند


12 نماینده مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی با نشر مطالبی در خصوص انتخابات به پویش دیار امین ولایت پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از شیرازه، نمایندگان مردم استان فارس در و رستم، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، عبدالعلی رحیمی نماینده مردم کوار، سروستان، خرامه، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا، فرهاد طهماسبی نماینده مردم استهبان و نی ریز، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، مهدی عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت، ابراهیم عزیزی و جعفر قادری نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با پیوستن به این پویش در صفحات توییتی و اینستاگرامی خود نسبت به این مسئله با #دیار_امین_ولایت به موضوع شرکت در انتخابات 1400 پرداختند.

بر اساس این گزارش ائمه جمعه شهرستان های استان فارس، برخی از مسئولین، مدیران، نخبگان و آحاد مردم نیز با پیوستن به این پویش، مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات کردند.

گفتنی است با توجه به نزدیکی انتخابات و اهمیت این رخداد مهم، همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مشارکت حداکثری پویش دیار امین ولایت ایجاد شد.

فعالان فضای مجازی استان فارس طی چند روز اخیر در آستانه انتخابات 1400، با تولید بیش از 50 هزار محتوا با هشتگ دیار امین ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان و جمعی از نخبگان استان فارس به پویش دیار امین ولایت پیوستند

نمایندگان و جمعی از نخبگان استان فارس به پویش دیار امین ولایت پیوستند