مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:502021-05-26اجتماعي

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان کردستان در فراخوان ملی پرسش مهر


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه های اول تا سوم کشوری و درخشش دانش آموزان و فرهنگیان استان در فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

- رشید قربانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: در بیست و یکمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری بیش از 78 هزار و 950 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم استان از طریق سامانه همگام ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح شهرستان ها و مناطق ارائه دادند.

وی با اشاره به اهمیت این فراخوان افزود: در این دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد، دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم در 21 رشته در جشنواره ثبت نام کردند که آثار دانش آموزان برگزیده شهرستان ها و مناطق به دبیرخانه استانی ارسال و پس از ارزیابی توسط داوران استانی از این تعداد 60 نفر در دوره  متوسطه اول و 100 نفر در دوره متوسطه دوم به عنوان رتبه های اول تا سوم استان معرفی و تقدیر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در این مرحله از جشنواره آثار رتبه های اول استان در مقطع متوسطه دوم، در بخش دانش آموزی به تعداد 53 اثر برتر طبق سهمیه ابلاغی به دبیرخانه کشوری ارائه شد و فرهنگیان نیز آثار خود را حائز رتبه سوم کشوری در رشته موشن گرافی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان کردستان در فراخوان ملی پرسش مهر

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان کردستان در فراخوان ملی پرسش مهر