مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-26اقتصادي

عملیات 3 طرح اقدام ملی مسکن در ساوه کلید خورد


مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: عملیات طرح بزرگ 384 واحدی و 484 واحدی در کوی فجر ساوه و 980 واحدی در شهرک شهید بهشتی این شهر کلید خورد.

- ، احمد مر زبان ظهر چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان مرکزی در اراک، با اشاره به اینکه طرح های که بر اساس دستورالعمل وزیر راه و شهرسازی در استان مرکزی عملیات آنان آغاز شده با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: عملکرد اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شده است و زمین مورد نیاز نیز بیش از سهمیه ابلاغی با تعامل بین بخشی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه طرح انتهای خیابان هپکو اراک نیز با روند خوبی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: 70 درصد عملیات زیرسازی و جدول گذاری این منطقه انجام شده و کار شبکه فاضلاب هم به اتمام رسیده و آبرسانی در حال انجام است.

وی افزود: کوی شهید سلیمانی اراک نیز 3540 واحد ظرفیت ساخت دارد که از این واحدها پروانه ساخت و ساز برای 328 واحد در هشت بلوک 14 طبقه و 8 پلاک 12 طبقه نیز صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: فاز سوم طرح توسعه و اهداف بازآفرینی با ظرفیت 270 واحد در کوی باغ خلج اراک در راستای تحقق اهداف بازآفرینی شهری رقم خورده و طرح غدیر نیز با ظرفیت 600 واحد در کوی کوثر در حال ترانشه برداری برای انجام فندانسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات 3 طرح اقدام ملی مسکن در ساوه کلید خورد

عملیات 3 طرح اقدام ملی مسکن در ساوه کلید خورد