مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-26دانش

بیش از 13 هزار عنوان کتاب به کتابخانه دیجیتال دانشگاه شهید چمران اهواز افزوده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کوهی رستمی رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ظهور منابع الکترونیکی و گسترش آن ها در کتابخانه­ های دانشگاهی، - رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کتابخانه دیجیتال حنان با افزودن بیش از 13 هزار عنوان کتاب لاتین در دسترس کاربران دانشگاه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کوهی رستمی رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ظهور منابع الکترونیکی و گسترش آن ها در کتابخانه­ های دانشگاهی، تغییراتی در انتظارات کاربران و عملکرد و نقش فراهم آوری مجموعه منابع روز آمد به وجود آورده است.

کوهی رستمی افزود: از سوی دیگر شیوع و گسترش همه گیری ویروس کرونا موجب توجه بیشتر به منابع الکترونیکی در کتابخانه های دانشگاهی شده است.

رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: بر این اساس کتابخانه دانشگاه نیز این مهم را در اولویت توسعه مجموعه خود قرار داده و در فاز نخست منابع روزآمدی را برای این کتابخانه تهیه کرده است.

وی اضافه کرد: در این راستا، کتابخانه دیجیتال حنان با افزودن بیش از 13 هزار عنوان کتاب لاتین در حوزه های موضوعی مختلف و بیش از پنج هزار عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 13 هزار عنوان کتاب به کتابخانه دیجیتال دانشگاه شهید چمران اهواز افزوده شد

بیش از 13 هزار عنوان کتاب به کتابخانه دیجیتال دانشگاه شهید چمران اهواز افزوده شد