مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-26اقتصادي

پلمب 6 واحد نانوایی متخلف در اهر


فرماندار شهرستان اهر از پلمب شش واحد نانوایی به دلیل تخلف گران فروشی، کم فروشی و تعطیلی خودسرانه در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر از پلمب شش واحد نانوایی به دلیل تخلف گران فروشی، کم فروشی و تعطیلی خودسرانه در این شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر ضمن تاکید بر بازرسی های مداوم برای رسیدگی به تخلفات و نحوه توزیع نان از سوی نانوایان در این شهرستان، گفت: با بازرسی های انجام شده تاکنون 38 واحد نانوایی متخلف شناسایی و برای آن ها بیش از 31 میلیون ریال و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی همچنین از پیگیر برای افزایش سهمیه آرد شهرستان اهر از طریق اداره کل غله و امور بازرگانی استان خبر داد.

خدابخش در ادامه با اشاره به قطعی های مداوم و بی برنامه برق خصوصا در واحدهای نانوایی، گفت: در این چند روز اخیرعمده دلایل ازدحام و مشکلات پیش آمده در نانوایی ها و ناهماهنگی در زمان پخت و پز نان قطعی های بی برنامه برق است که امیدواریم این مشکل نیز به زودی حل شود.

وی افزود: هیچ نانوایی حق فروش یا جابجایی آرد سهمیه ای را ندارد و سهمیه آرد نانوایان طبق برنامه به نانوایان سطح شهر توزیع می شود و در این راستا هر واحد نانوایی که بخواهد خودسرانه نسبت به فروش یا جابجایی آرد سهمیه ای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 واحد نانوایی متخلف در اهر

پلمب 6 واحد نانوایی متخلف در اهر