مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-26اجتماعي

جاده اصلی ایلام به صالح آباد مسدود شد


جاده اصلی ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدوده دو راهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی مسدود از روز گذشته به مدت 5 روز مسدود شد.

- سرهنگ رضا همتی زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از مسدود شدن جاده اصلی ایلام به صالح آباد به مدت 5 شبانه روز خبر داد و گفت: جاده اصلی ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی از بعداز ظهر 4 خرداد ماه تا اواخر روز 9 خرداد ماه مسدود شد.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند تا پس از بازگشایی محور باید از مسیرهای جایگزین جاده فرعی ایلام -سرطاف- ماربره- صالح آباد و جاده ایلام- ملکشاهی- بان رحمان تردد کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسیرهای جایگزین، کوهستانی و پرپیچ و خم  بوده و فاقد شاخصه های استاندارد جاده ای هستند، می طلبد رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به وقوع تصادفات می شود خودداری کنند.

وی گفت: از کلیه رانندگان شهروندان عزیز تقاضا داریم با خادمین پلیس راه استان در مدت مذکور  همکاری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده اصلی ایلام به صالح آباد مسدود شد

جاده اصلی ایلام به صالح آباد مسدود شد