مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-26سياسي

تشکر یک نماینده مجلس از شورای نگهبان به خاطر عدم احراز صلاحیت چند دواطلب


یک عضو مجمع نمایندگان استاد یزد، به علت رد صلاحیت چند تن از داوطلبین نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 1400، تشکر کرد و گفت: شورای نگهبان موضوع اقامت و تابعیت منسوبین نامزدها در کشورهای متخاصم را به عنوان یک مولفه مهم در بررسی صلاحیت ها اعمال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی با اشاره به قطعی برق در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: علی رغم برخورداری کشور از این همه منابع خدادادی، خاموشی های اخیر که امسال زودتر از سال های گذشته آغاز شده، بیانگر ضعف و سستی دولت در مدیریت انرژی است.

این عضو مجمع نمایندگان استان یزد در انتقادی از قطعی مکرر برق در کشور گفت: آنهایی که می گفتند انرژی هسته ای به چه دردی می خورد، حالا باید پاسخگو باشند.

پشت گرم به برجام همه امیدشان را به دریای نفت و گاز کشور گره زدند و انرژی های تجدیدپذیر مثل خورشیدی و بادی را در اولویت آخر قرار دادند، حالا باید پاسخگو باشند.

وی افزود: مایه خجالت است که در بسیاری از استان های کشور از جمله استاد یزد که بیشتر مواقع سال آفتاب داریم، هیچ اثری از نیروگاه های خورشیدی نمی بینیم.

این در حالی است که برخی کشورهایی که از منابع آبی بیشتری از ما برخوردارند، سالهاست بخش قابل توجهی از برقشان را از نیروگاه های خورشیدی کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر یک نماینده مجلس از شورای نگهبان به خاطر عدم احراز صلاحیت چند دواطلب

تشکر یک نماینده مجلس از شورای نگهبان به خاطر عدم احراز صلاحیت چند دواطلب