مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-26حوادث

دستگیری سارقان به عنف در کمتر از 48 ساعت در شهرکرد


سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از دستگیری 4 سارق به عنف که با سلاح سرد اقدام به سرقت کرده بودند در کمتر از 48 ساعت در شهرکرد خبر داد.

- جعفر نفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت به عنف در شهر شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شاکی پرونده که جهت مداوا به بیمارستان مراجعه کرده بود به ماموران اعلام کرد در شهر شهرکرد سوار یک دستگاه خودروی پراید شخصی با 4 سرنشین شده و سرنشینان خودرو وی را به مکانی در حاشیه شهر برده و ضمن تهدید و ضرب و جرح وی با اسلحه سرد، مبلغ 150 میلیون ریال وجه نقد او را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، متهمان در کمتر از 48 ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

نفر افزود: در بازرسی مخفیگاه متهمان، خودرو پراید، اموال مسروقه و یک تیغه قمه و یک تیغه چاقو کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان باید در ترددهای شهری از تاکسی استفاده کرده و به هیچ وجه سوار خودروهای شخصی و ناشناس نشوند تا از بروز چنین حوادث نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان به عنف در کمتر از 48 ساعت در شهرکرد

دستگیری سارقان به عنف در کمتر از 48 ساعت در شهرکرد