مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-26بين الملل

مقام حماس: آمریکا بخشی از بحران فلسطین است


نائب رییس جنبش حماس در خارج از فلسطین گفت که آمریکا بخشی از بحران است؛ زیرا ابزارهای قتل و ریختن خون مردم فلسطین را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موسی ابو مرزوق نائب رییس جنبش حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که ایالات متحده آمریکا، خودش بخشی از بحران فلسطین است.

ابومرزوق در صفحه توییتر خود نوشت: آمریکا بخشی از بحران است؛ زیرا ابزارهای قتل و ریختن خون مردم فلسطین را در اختیار اسراییل قرار می دهد .

وی تأکید کرد: آمریکا بخشی از راه حل نخواهد بود؛ زیرا سیاستها و جانبداریهایش، ما را اذیت کرده است .

  این مسئول حماس خاطر نشان کرد: ما نیازمند سیاست ملی جدید و به دور از دشمنان ملت و همکارانشان هستیم تا از دست اسراییل خلاص شویم و ملت ما به میهن خود بازگردد .

در همین ارتباط، ابومرزوق شامگاه سه شنبه، درباره سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به تل آویو گفت: حل وفصل سیاسی میان فلسطینیان و صهیونیست ها، در برنامه های آمریکا از اولویت برخوردار نیست و آنچه آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور را به منطقه آورده، موشک های مقاومت است که تل آویو را هدف قرار دادند .

نایب رییس حماس در خارج از فلسطین اضافه کرد،  هدف دولت آمریکا از این سفر تلاش برای دگرگون کردن صحنه پیروزی های مقاومت و احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حماس: آمریکا بخشی از بحران فلسطین است

مقام حماس: آمریکا بخشی از بحران فلسطین است