مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-26سياسي

شوراها را سیاسی نکنیم/ ترغیب شهروندان به انتخاب اصلح توسط رسانه


فعال سیاسی و رسانه ای با اشاره به اینکه شوراهای شهر و روستا را نباید سیاسی کرد، گفت: رسانه های شهروندان را به انتخاب اصلح تشویق و ترغیب کنند.

- ، مهرداد توکلی صبح چهارشنبه در نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در جمع فعال رسانه ای شهرستان فومن با اشاره به نقش مهم رسانه در عرصه انتخابات، اظهار کرد: در انتخابات آمریکا به خوبی نقش رسانه و فضای مجازی مشخص شد.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران نیز از سال 88 و انتخابات آن سال، فضای سیاسی در تعامل با رسانه و شبکه های مجازی و موبایلی شکل گرفت، افزود: از این تاریخ به بعد موبایل و گوشی های هوشمند کنش های اجتماعی جدیدی شکل دادند.

استاد دانشگاه و فعال رسانه ای با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند فرا واقعیت شکل بدهند، گفت: در واقع حتی می توانند دروغی را چنان بزرگ جلوه دهند که مصداق راستگوی باشد.

وی با بیان اینکه مشکل جامعه ما عدم سواد مطلوب به ویژه در حوزه رسانه و فضای مجازی است، اضافه کرد: مجموعه ای از سوادها در قرن حاضر نشانگر سواد مطلوب است.

توکلی با بیان اینکه درد جامعه ما تولید محتوا است امروز فقط به دنبال کپی و نشر دادن هستیم، گفت: خبرنگاران باید به اخلاق رسانه ای توجه کنند چرا که فضای مجازی این امکان را می دهد هرکسی خبرساز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها را سیاسی نکنیم/ ترغیب شهروندان به انتخاب اصلح توسط رسانه

شوراها را سیاسی نکنیم/ ترغیب شهروندان به انتخاب اصلح توسط رسانه