مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-26سياسي

رویداد بزرگ 100 تکاپوی صادراتی


نشست خبری رویداد سرمایه گذاری “ 100 تکاپوی صادراتی” با حضور مدیران حامیان مالی و معنوی این رویداد، در اتاق بازرگانی تهران، در جمع خبرنگاران خبرگزاری های مختلف برگزار شد.

- دکتر زواشکیانی معاون علمی کسب و کار تکاپو و دبیر این نشست در ابتدا توضیحاتی در مورد کلیت رویداد ارائه دادند.

زواشکیانی بیان کرد، رویداد 100 تکاپوی صادراتی از همکاری مشترک بین مدرسه کسب و کار تکاپو ( مدرسه مشترک اتاق بازرگانی تهران و دانشگاه امیرکبیر)، مجموعه صد استارت آپ، شناسا، گروه صنعتی گلرنگ، هلدینگ دانا، موسس دانش بنیان برکت، حرکت اول، مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و حماین معنوی اتاق های بازرگانی ایران و ترکیه، ایران و قزاقستان، ایران و گرجستان و .

شکل گرفته است.

در ادامه این نشست دکتر محمد تقی بانکی مدیر مدرسه کسب و کار تکاپو توضیحات کاملتری در مورد مدرسه تکاپو ارائه دادند، دکتر بانکی با اشاره به اینکه مدرسه با اهداف کاملا علمی و پژوهشی جهت توسعه دانش مدیران عالی توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه، آقای علی سدیفی مدیرعامل 100 استارت آپ، با توجه به تجربه 100 استارت اپ و حمایت از استارت آپ های کشور به این نکته اشاره کرد بدیهی است اهتمام این رویداد سرمایه گذاری کمک به صادراتی شدن یکصد شرکت دانش بنیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد بزرگ 100 تکاپوی صادراتی

رویداد بزرگ 100 تکاپوی صادراتی