مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-26بين الملل

خانواده جورج فلوید تصویب فوری لایحه اصلاحات پلیس را خواستار شدند


خانواده و بستگان جورج فلوید، با گذشت یک سال از زمانی که قتل وی باعث به راه افتادن موج اعتراضات سراسری در آمریکا علیه بی عدالتی نژادی شد، با جو بایدن در کاخ سفید و با قانونگذاران آمریکایی در کنگره دیدار کردند و خواستار آن شدند که به نام عضو از دست رفته .

- خانواده و بستگان جورج فلوید، با گذشت یک سال از زمانی که قتل وی باعث به راه افتادن موج اعتراضات سراسری در آمریکا علیه بی عدالتی نژادی شد، با جو بایدن در کاخ سفید و با قانونگذاران آمریکایی در کنگره دیدار کردند و خواستار آن شدند که به نام عضو از دست رفته خانواده آنها قانون مربوط به اصلاحات پلیس تصویب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جورج فلوید 46 ساله سیاهپوست حدود یک سال پیش بعد از آن که با داشتن دستبند، گردنش زیر زانوی یک افسر پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس آمریکا برای مدت 9 دقیقه بود، جان خود را از دست داده و تبدیل به چهره جنبش اعتراضی ملی در آمریکا علیه خشونت پلیس و تبعیض در نظام قضایی این کشور شد.

بازدید خصوصی اخیر خانواده جورج فلوید از دفتر بیضی کاخ سفید به نوعی اولین میزبانی کاخ سفید از یکی از اعضای خانواده جورج فلوید را رقم زد؛ کاخ سفیدی که از ماه ژانویه در اختیار یک دولت دموکرات قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده جورج فلوید تصویب فوری لایحه اصلاحات پلیس را خواستار شدند

خانواده جورج فلوید تصویب فوری لایحه اصلاحات پلیس را خواستار شدند