مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-26اجتماعي

باد 15 درخت را در کرج شکست


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: از مجموع 800 تابلوی تبلیغاتی سطح شهر، 300 مورد به شهرداری و مابقی به سایر ارگان ها تعلق دارد که شهرداری قصد دارد تابلوهای نا ایمن این ارگان ها را جمع آوری کند.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: از مجموع 800 تابلوی تبلیغاتی سطح شهر، 300 مورد به شهرداری و مابقی به سایر ارگان ها تعلق دارد که شهرداری قصد دارد تابلوهای نا ایمن این ارگان ها را جمع آوری کند.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه باران و طوفان شب گذشته خساراتی به فضای سبز شهر وارد کرده است، اظهار کرد: در اثر بارش های دیشب 15 اصله درخت در مناطق مختلف شهر سقوط کرده و جز این خسارات دیگری به فضای سبز شهری وارد نشده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه این سازمان برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر افزود: از مجموع 800 تابلوی تبلیغاتی سطح شهر، 300 مورد به شهرداری و مابقی به سایر ارگان ها تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه چند هفته پیش تابلوی تبلیغاتی یکی از ارگان ها در میدان امام حسین (ع) کرج سقوط کرد، اضافه کرد: هر چند این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشت ولی شهرداری در نظر دارد، تابلوهای ناایمن ارگان های شهر را پس از سه مرتبه، جمع آوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد 15 درخت را در کرج شکست

باد 15 درخت را در کرج شکست