مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-26سياسي

چگونگی اطلاع از زمانبندی حرکت اتوبوس ها / ماجرای جذب نیرو در اتوبوسرانی


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توضیحاتی درباره چابک سازی و جذب نیرو در اتوبوسرانی و خرابی مانیتورهای ایستگاه های اتوبوس ارائه داد.

- محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در مورد تعداد نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی اظهارداشت: مسأله چابک سازی نیروها از دوره های مدیریت قبلی مدنظر بوده است همچنین در راستای خصوصی سازی برخی نیروها هر ساله بازخرید و یا بازنشسته شده اند البته باید توجه داشت چابک سازی حد وحدود دارد و کلا قرار نیست حمل و نقل عمومی را جمع کنیم.

ترفع افزود: در آذر 85 مصوبه ی خصوصی سازی توسط دولت ابلاغ شد و در ادامه در دی  همان سال حد این چابک سازی در بر اساس مصوبه ی شورای شهر تحت عنوان ماده واحده ی چگونگی اجرای خصوصی سازی مشخص شد.

بر اساس ماده واحده مذکور شهرداری مکلف است در هر شرایط،  40 درصد از ناوگان را نیاز به آنها، در استخدام بوده اند و حقوق دریافت میکرده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا سیستم اعلام زمانبندی حرکت اتوبوس ها که در دوره پیشین مدیریت شهری اجرا شد اکنون خبری از آن نیست، گفت: اتفاقا در دوره قبل مدیریت شهری این سیستم بر اساس پیشنهاد من که در آن زمان مدیرکل فناوری اطلاعات اتوبوسرانی بودم به مدیریت وقت و توسط شرکت کنترل ترافیک تهران انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی اطلاع از زمانبندی حرکت اتوبوس ها / ماجرای جذب نیرو در اتوبوسرانی

چگونگی اطلاع از زمانبندی حرکت اتوبوس ها / ماجرای جذب نیرو در اتوبوسرانی