مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:552021-05-26سياسي

حزب اتحاد ملت: در انتخابات پیش رو نامزد نداریم


حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در اعتراض به ردصلاحیت های اخیر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نامزدی ندارد.

- حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در اعتراض به ردصلاحیت های اخیر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نامزدی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در اعتراض به ردصلاحیت ها در انتخابات 1400 بیانیه ‍ ای صادر کرد که بخش هایی از متن آن به این شرح است: جمهوریت و حق حاکمیت ملی ثمره مجاهدت ها و جان های بسیاری از فرزندان این ملت است که از ابتدای نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری بر اساس وعده های بنیانگذار فقید نظام در مدت اقامت در پاریس در سال 57 بر پای این نهال ریخته شده تا به بار نشیند.

بر اساس آن وعده ها و آرمان ها قرار بود که میزان رأی ملت باشد.

در این بیانیه با انتقاد از شیوه عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت و معرفی نامزدهای انتخابات با استناد به اظهارات اخیر عضو فقهای شورای نگهبان و رییس پیشین قوه قضاییه و رییس فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز عقیده شده است که این رویکرد امکان مشارکت را از بسیاری جریان های سیاسی سلب کرده است.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در عین حال با یادآوری این که در ششمین کنگره خود اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری به شرط معناداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اتحاد ملت: در انتخابات پیش رو نامزد نداریم

حزب اتحاد ملت: در انتخابات پیش رو نامزد نداریم