مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:402021-05-26سياسي

هشدارهای محمد مهاجری در مورد عواقب وحشت آور تصمیمات اخیر شورای نگهبان


محمد مهاجری کنشگر سیاسی اصولگرا در خصوص رد صلاحیت گسترده نامزدهای انتخابات 1400 توسط شورای نگهبان اظهار داشت: گره این درد بزرگ جامعه ما فقط به دست رهبر انقلاب باز می شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا نوشت: روزنامه نگار نزدیک به لاریجانی ضمن انتقاد از عملکرد شورای نگهبان تنها راه رهایی از این وضعیت را تدبیر رهبر انقلاب دانست و گفت: وقتی لاریجانی رد صلاحیت می شود یعنی اتفاق بسیار بزرگی در کشور افتاده و شورای نگهبان درک درستی از موقعیت این فرد ندارد.

محمد مهاجری کنشگر سیاسی اصولگرا درباره رد صلاحیت های گسترده توسط شورای نگهبان، اظهار داشت: با فرض اینکه هیچ اتفاقی نیفتد و هیچ آدم جدیدی به لیست احراز صلاحیت ها اضافه نشود، یاد این مصرع می افتم که ما به خرداد پر حادثه عادت داریم ؛ با همه این اتفاقاتی که ممکن است تلخ و مخالف جمهوریت نظام باشند اما نمی شود زندگی نکرد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همان شورای نگهبان است که بارها از این اتفاق ها رقم زده است، بیان کرد: ما نمی توانیم با واقعیت ها روبرو نشویم واقعیت شورای نگهبان تا بوده چنین بوده و تا باد چنین بادا؛ اگر شما با پدربزرگ خود روبرو شوید چه می کنید؟ یک سری روش ها و شیوه ها دارد که سال های سال با آنها زندگی کرده است؛ شورای نگهبان نیز پیرمرد؛ خانواده ماست که گرچه تعدادی از آنها جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای محمد مهاجری در مورد عواقب وحشت آور تصمیمات اخیر شورای نگهبان

هشدارهای محمد مهاجری در مورد عواقب وحشت آور تصمیمات اخیر شورای نگهبان