مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-26پزشكي

نیچر: احتمال ابتلای مجدد افراد مبتلا به کرونای خفیف بسیار کم است


نتایج تازه ترین بررسی بیانگر آن است،افرادی که به صورت خفیف یا بدون علامت به کرونامبتلا می شوند آنتی بادی موجود در بدن آنها می تواند تا پایان عمرشان از آنها در برابر این بیماری ویروسی محافظت کند و احتمال ابتلای مجدد آنها بسیار کم تر از حد تصور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، نتایج یافته های جدید یک تحقیق علمی از سوی تیمی از محققان دانشگاه واشنگتن آمریکا روز گذشته (24 مه 2021) در نشریه علمی نیچر منتشر شده که متفاوت از داده های به دست آمده از پژوهش های اخیر است؛ یافته های جدید بیانگر آن است با وجودی که پیش تر گمان برده می شد ایمنی پس از ابتلا به کرونای خفیف تنها چند ماه دوام دارد اما در حقیقت افرادی که مبتلا به کرونای خفیف هستند از ایمنی طولانی مدت برخوردار هستند.

  براساس  این یافته ها، ماه ها پس از بهبودی از موارد خفیف کووید 19، افراد هنوز آنتی بادی های ویروس به صورت نامحدودی این کار را می کنند .

محققان حدس می زنند افرادی که آلوده شده اند و هرگز علائمی نداشته اند، می توانند با ایمنی طولانی مدت مواجه شوند.

اما هنوز بررسی نشده است که آیا افرادی که عفونت شدیدتری را تحمل کرده اند در برابر ابتلای مجدد به این بیماری در آینده محافظت می شوند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیچر: احتمال ابتلای مجدد افراد مبتلا به کرونای خفیف بسیار کم است

نیچر: احتمال ابتلای مجدد افراد مبتلا به کرونای خفیف بسیار کم است