مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-26اقتصادي

مشکلات مالی آزادراه شیراز اصفهان تقریبا حل شده است


معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه تمام کارگاه های پروژه آزاد راه شیراز اصفهان فعال است، خاطرنشان کرد که مسائل مالی هم تقریبا رفع شده است.

- ایسنا/فارس معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه تمام کارگاه های پروژه آزاد راه شیراز اصفهان فعال است، خاطرنشان کرد که مسائل مالی هم تقریبا رفع شده است.

امیرمحمود غفاری، بعد از ظهر سه شنبه 4 خرداد در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان در جمع خبرنگاران، افزود: کار بسیار عظیمی در این پروژه انجام شده و چنین آزادراهی که سابقه مطالعه اولیه آن مربوط به چند دهه قبل باشد با این حجم کار بسیار فوق العاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی، غفاری ادامه داد: هم اینک تمام کارگاه ها فعال هستند، مشکلات مالی هم تقریبا رفع شده و دولت تمام توان خود را برای تکمیل این پروژه گذاشته است.

غفاری یادآور شد: این پروژه از نظر تامین منابعی که دولت برای آن انجام داده جزو 2 یا سه پروژه خاص کشور در حوزه حمل و نقلی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در این پروژه بیش از آنچه که قول داده بود انجام داده و با دستور رییس جمهوری اخیرا نیز مبالغی تزریق شده و تا پایان ماه جاری نیز مجددا تزریق منابع را به این پروژه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی آزادراه شیراز اصفهان تقریبا حل شده است

مشکلات مالی آزادراه شیراز اصفهان تقریبا حل شده است