مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-26اقتصادي

27 واحد صنعتی غیرفعال در بوشهر به چرخه تولید برمی گردند


معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری پیش بینی می شود 27 واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید بازگشته و احیاء شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن بحرینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با احیاء این 27 واحد صنعتی در استان پیش بینی ایجاد اشتغال 200 نفر در استان انتظار می رود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تعداد 536 فقره پروانه بهره برداری صنعتی موجود در استان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 448 واحد صنعتی فعال و 88 واحد غیر فعال می باشند.

وی اعلام کرد: تعداد 83 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان در حال اجرا است که پیش بینی می شود از این بین تعداد 36 طرح امسال عملیات اجرایی آنها تکمیل و به بهره برداری برسند که با راه اندازی آنها پیش بینی اشتغال حدود 500 نفر را دراستان بوشهر خواهیم داشت.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: تعداد 44 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال در استان که بدلیل دارا بودن مشکلات با ظرفیت کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می نمایند شناسایی شده اند که در برنامه های سال جاری این سازمان جهت حل مشکلات و افزایش ظرفیت تولید قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 واحد صنعتی غیرفعال در بوشهر به چرخه تولید برمی گردند

27 واحد صنعتی غیرفعال در بوشهر به چرخه تولید برمی گردند