مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:152021-05-26سياسي

استفاده از تمام ظرفیت دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم


رییس شورای قضایی چهارمحال و بختیاری یکی از وظایف مهم مسئولان استان را نظارت بر حسن جریان انتخابات و مقابله با تخلفات احتمالی دانست و گفت: مسئولان سازمان های تابعه قوه قضاییه باید هماهنگ با دستگاه قضایی از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور استفاده کنند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری احمدرضا بهرامی در نشست مشترک اعضای شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری بر نهادینه شدن مبارزه با فساد در جامعه تأکید کرد.

رییس شورای قضایی استان گفت: فساد در نظام اداری تنها به دریافت رشوه و یا جرائم مرتبط با مبانی اخلاقی منوط نمی شود و اگر فرد شاغل در یک دستگاه در راستای قواعد و ارکان سازمان متبوع خود فعالیت نکند این موضوع خود می تواند به عنوان فساد تلقی شود.

مبارزه با کار چاق کن ها در دستور کار دادگستری بهرامی تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح کیفی خدمات و مبارزه با کار چاق کن ها را از اصولی دانست که همواره باید در همه دستگاه ها به ویژه دادگستری و سازمان های تابعه قوه قضاییه مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای قضایی استان در ادامه به موضوع انتخابات و لزوم فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم پرداخت و اظهار داشت: همه ما مکلف هستیم تا با ایجاد شور و انگیزه مردم را به شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم

استفاده از تمام ظرفیت دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم