مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-26اقتصادي

چرا جهش تولید اتفاق نمی افتد؟


میزگردی با عنوان «اقتصاد دانش بنیان» با حضور برخی از مسئولین و کارشناسان در خبرگزاری ایسنا قزوین برگزار شد تا این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

- ایسنا/قزوین میزگردی با عنوان اقتصاد دانش بنیان با حضور برخی از مسئولین و کارشناسان در خبرگزاری ایسنا قزوین برگزار شد تا این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

میزگرد ایسنا در خصوص اقتصاد دانش بنیان با حضور علیرضا کشاورز قاسمی از فعالان بخش خصوصی، مصطفی مافی، رییس پارک علم و فناوری قزوین و علی رحمانی، معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.

در این میزگرد که امین خاکباز، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی قزوین به عنوان مجری کارشناس در آن حضور داشت در ابتدا مولفه های اقتصاد دانش بنیان و حرکت به این سمت مورد بررسی قرار گرفت و سپس به موانع اقتصاد دانش بنیان پرداخته شد.

مافی با طرح این پرسش که چرا جهش تولید اتفاق نمی افتد، می گوید: چون جهش تولید بعد از ارزیابی سطوح بلوغ فناوری (TRL) است و ارگان های مختلف باید هماهنگ باشند حتی در سطوح ابتدایی با هم همخوانی ندارند برای نمونه یک محصول دانش بنیان از لحاظ استاندارد سرشوی و از دید سازمان غذا و دارو شامپو لحاظ می شود و این باعث سردرگمی فعالان این حوزه شده است؛ باید همه این موانع برطرف شود تا شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جهش تولید اتفاق نمی افتد؟

چرا جهش تولید اتفاق نمی افتد؟