مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-26سياسي

مناظرات انتخاباتی، در معرفی نامزدها به مردم نقش تعیین کننده ای دارد


نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس، نقش مناظرات را در معرفی نامزدها به مردم تعیین کننده دانست و گفت: البته منوط به اینکه این مناظرات در یک چهارچوب علمی انجام شود، - ایسنا/خراسان رضوی نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس، نقش مناظرات را در معرفی نامزدها به مردم تعیین کننده دانست و گفت: البته منوط به اینکه این مناظرات در یک چهارچوب علمی انجام شود، نه اینکه تبدیل به دعواهای فردی، گروهی و سیاهنمایی جامعه شود.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هدف از انجام مناظرات، آگاهی و شناخت کامل تر مردم از نقطه نظرات و دیدگاه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: معمولا در سایر کشورها، این احزاب سیاسی هستند که نسبت به شناسایی افراد و معرفی نامزدهای حزبی خود به جامعه در طول فاصله میان انتخابات ها اقدام و بهترین های خود را انتخاب می کنند و همراه با برنامه به جامعه معرفی می کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بدین ترتیب مردم می دانند که اگر به نامزد فلان حزب رای دادند، برنامه آن شخص در حوزه اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی و فرهنگی چیست.

اما متاسفانه ما در کشورمان احزاب سیاسی با چنین قدرتی نداریم.

وی ضمن اشاره به اینکه حدود 20 روز به انتخابات مانده است ولی مردم هنوز برنامه کاندیداها را نمی دانند، عنوان کرد: بنابراین یک فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظرات انتخاباتی، در معرفی نامزدها به مردم نقش تعیین کننده ای دارد

مناظرات انتخاباتی، در معرفی نامزدها به مردم نقش تعیین کننده ای دارد