مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 21:152021-05-25بين الملل

عقب نشینی نظامیان آمریکا از افغانستان 25 درصد محقق شده است


فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه میزان پیشرفت عقب نشینی نظامیان آمریکایی از افغانستان را 16 درصد و حداکثر 25 درصد اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه میزان پیشرفت عقب نشینی نظامیان آمریکایی از افغانستان را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، کنث مک کنزی گفت که عقب نشینی نظامیان آمریکا از افغانستان که قرار است تا 11 سپتامبر به پایان برسد، 16 درصد و نهایتاً 25 درصد تحقق یافته است.

این در حالی است که مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه پیش از این از تلاش ایالات متحده برای انتقال نیروهای نظامی خود از خاک افغانستان به کشورهای همجوار خبر داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگیی ناریشکین مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که ایالات متحده در تلاش است تا نیروهای نظامی خود را پس از خروج از افغانستان در کشورهای همجوار آن مستقر کند، اما روسیه امیدوار است که کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت دسته جمعی (CSTO) با این طرح آمریکا موافقت نکنند.

نشریه وال استریت ژورنال پیش از این به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ایالات متحده ممکن است نیروهای نظامی خود را پس از خروج از افغانستان در کشورهای ازبکستان و تاجیکستان مستقر کند، و تأکید کرد که هنوز بر سر این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی نظامیان آمریکا از افغانستان 25 درصد محقق شده است

عقب نشینی نظامیان آمریکا از افغانستان 25 درصد محقق شده است