مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 19:452021-05-25اقتصادي

بهره برداری از واحد تولید داروهای گیاهی در اردبیل تا ده روز آینده


یکی از واحدهای تولید داروهای گیاهی در استان اردبیل تا ده روز آینده افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو از افتتاح یکی از واحدهای تولید داروهای گیاهی در استان تا ده روز آینده خبر داد و اظهار کرد: چندین کارخانه داروسازی بزرگ در استان اردبیل احداث خواهد شد.

وی توسعه شهرک های صنعتی خصوصی و واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی را از دیگر اقدامات توسعه صنعتی استان عنوان کرد و افزود: در چند سال گذشته چندین شهرک صنعتی خصوصی در استان ایجاد شده و در بیشتر نواحی صنعتی زمین برای واگذاری اشباع شده است.

استاندار اردبیل، استان را قطب تولید لاستیک و روکش درب دانست و بیان کرد: حدود 25 درصد از لاستیک کشور و 90 درصد نیاز کشور به روکش درب در استان اردبیل تولید می شود.

وی تاکید کرد: با وجود بیماری کرونا و محدودیت های پیش آمده، میزان صادرات در استان در سال گذشته 270 میلیون دلار بوده که نسبت به سال ما قبل افزایش یافته است.

بهنام جو در ادامه به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه آزاد به عنوان پتانسیل مهم در توسعه و رونق استان بوده و از آنجایی که استان اردبیل نزدیک ترین جا به آذربایجان بوده این منطقه در رونق اقتصادی اهالی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از واحد تولید داروهای گیاهی در اردبیل تا ده روز آینده

بهره برداری از واحد تولید داروهای گیاهی در اردبیل تا ده روز آینده