مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 18:352021-05-25حوادث

کف زنی با تصادف ساختگی


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن و کشف 15 فقره سرقت به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان خبر داد و گفت: این سارق با ایجاد تصادف ساختگی و در یک فرصت مناسب گردن بند یا تلفن همراه مال باختگان را سرقت می کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، قاسم دستخال افزود: به دنبال گزارش و تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت گردن بند طلا به روش تصادف ساختگی در خیابان ظفر، ماموران کلانتری 103 گاندی در محل حاضر شدند و گزارشی در این خصوص تنظیم و تحویل شاکی شد و پرونده برای ادامه رسیدگی تخصصی برابر دستور قضایی به پایگاه سوم آگاهی ارسال و به تیم مبارزه با سرقت به عنف پایگاه ارجاع شد.

وی ادامه داد: شاکی گفت که سارقان دو نفر بودند و با یک دستگاه موتورسیکلت به تصادف ساختگی با خودروی وی اقدام کرده اند.

به محض این که راننده، شیشه خودرو را پایین کشیده، ترک نشین عقب موتورسیکلت اقدام به سرقت گردن بند طلای وی به ارزش 33 میلیون تومان کرده است و هر دو نفر از محل متواری شده اند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با توجه به وصول تعدادی پرونده سرقت به عنف به این شیوه و شگرد به صورت تصادف ساختگی، دستگیری سارقان با جدیت تمام در دستور کار تیم مبارزه با سرقت به عنف این پایگاه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف زنی با تصادف ساختگی

کف زنی با تصادف ساختگی