مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-25سياسي

اختتامیه کنگره بین المللی شعر مقاومت در تهران برگزار شد


کنگره بین المللی شعر مقاومت عصر امروز در فرهنگسرای حاج قاسم سلیمانی با اهدای جوایز به برگزیدگان از میان حدود 910 اثر از 20کشور جهان، پایان یافت.

- ، اختتامیه کنگره بین المللی شعر مقاومت با حضور دختر شهید حاج قاسم سلیمانی و شعرای مقاومت از ایران و کشورهای منطقه در فرهنگسرای حاج قاسم سلیمانی میدان بهاران تهران برگزار شد.

حجت آلاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این کنگره با بیان اینکه هیچکس تصور نمی کرد اینهایی که گنبد آهنین و پاتریوت و سامانه تاد دارند امروز را شاهد باشند، تصریح کرد: طراحی شان این بود که یک صهیونیسم جهانی راه بیاندازند و شرکت های متعدد و استعمار رسانه ای ایجاد کنند تا دنیا را تسخیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه هلوکاست واقعی را در 12روز حمله صهیونیست ها به غزه شاهد بودیم، اظهار داشت: تخریب مدارس و بیمارستان ها یک روی سکه بود رو روی دیگر سکه پیروزی و قوت و افتخار است و در حالی که پایگاهشان نیل تا فرات بود، امروز پایگاهشان این ور دیوار و آن ور دیوار است و در درب خانواده خود هم امنیت ندارند و از زمان حملات فلسطینی ها به سرزمین های اشغالی میزان مراجعه آنها به روانشناس افزایش یافته است، هرچند راه آنها خرج از سرزمینی است که متعلق به آنها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کنگره بین المللی شعر مقاومت در تهران برگزار شد

اختتامیه کنگره بین المللی شعر مقاومت در تهران برگزار شد