مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 15:202021-05-25اقتصادي

نمایشگاه دایمی صنایع دستی در دهاقان احداث می شود


ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در دهاقان در دستور کار قرار دارد که در اشتغالزایی شهرستان از طریق فروش مجازی تاثیر خوبی خواهد داشت.

- ، سید علی سجادی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دهاقان اظهار داشت: یکی از بهترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه ایجاد اشتغال پایدار است که سبب کاهش بسیاری از هزینه ها می شود.

وی با بیان اینکه اشتغالی که در بلند مدت جواب گو نباشد مطلوب نیست، افزود: منابع شهرستان باید شناخته شوند تا تک بعدی و تنها در یک زمینه اقتصادی حرکت نکنیم.

فرماندار دهاقان احداث گلخانه ها را اولویت اشتغال زایی شهرستان دانست و تصریح کرد: اگر با ایجاد گلخانه ها منابع آبی را تحت فشار قرار دهیم کاری کم بازده انجام داده ایم و بر این اساس گلخانه های جدید باید با تأمین آب پایدار احداث شود.

وی با اشاره به اینکه در سند آمایش سرزمینی بحث کشاورزی و گردشگری برای شهرستان مشخص شده است، گفت: دهاقان در بخش معدن، صنایع فلزی و فرآورده های نسوز مستعد است و بر این اساس از هر گونه طرح با رعایت موضوع حفاظت از محیط زیست استقبال می کنیم.

سجادی اظهار داشت: ایجاد نمایشگاه دائمی برای به نمایش گذاشتن صنایع دستی در دستور کار قرار دارد که فروش اینترنتی مجازی محصولات را هم در بر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دایمی صنایع دستی در دهاقان احداث می شود

نمایشگاه دایمی صنایع دستی در دهاقان احداث می شود