مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 14:252021-05-25اقتصادي

قیمت گذاری خودرو در کمیسیون صنایع بررسی می شود


سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون پس از ارائه گزارش ایدرو درباره قیمت گذاری خودرو تصمیم گیری می کند.

- به نقل از خانه ملت، حجت الله فیروزی در تشریح نشست امروز (سه شنبه 4 خرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حضور مدیرعامل ایدرو، رییس شورای رقابت، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا و نمایندگان قطعه سازان در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد شدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از عدم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سه جلسه گذشته این کمیسیون با دستورکار قیمت گذاری خودرو، افزود: این عملکرد بیانگر بی توجهی وزیر صمت به موضوع خودرو است.

فیروزی ادامه داد: در این نشست گزارشی از سناریوهای پیش بینی شده درباره وضعیت خودرو، نیازهای صنعت خودروسازی و افق این صنعت در سال 1404 ارائه شد که بر اساس آن باید به سه موضوع نیازهای توسعه ای، جایگزین خودروهای فرسوده و صادرات توجه ویژه داشت.

وی اضافه کرد: در نشست امروز درباره بهای تمام شده تولید خودرو و قیمت فروش آن در کارخانه نکاتی ارائه شد؛ به طور مثال در سال 98 قیمت تمام شده تولید پژو 206 تیپ 2 حدود 70 میلیون تومان بوده در حالی که این خودرو در کارخانه 58 میلیون تومان به فروش می رسید، از سوی دیگر قیمت تمام شده خودروی مذکور در سال 99 حدود 148 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری خودرو در کمیسیون صنایع بررسی می شود

قیمت گذاری خودرو در کمیسیون صنایع بررسی می شود