مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 14:252021-05-25سياسي

تکمیل بیمارستان 376 تختخوابی ایلام مطالبه اصلی مردم است


تکمیل بیمارستان 376 تختخوابی ایلام مطالبه اصلی مردم استان از وزارت بهداشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتمهیدات ویژه ای ازجمله تشکیل دو قرار گاه یکی در ایلام و دیگری در دشت عباس، بستن مرز مسافرتی مهران، کنترل شدید مبادی ورودی از استان های همجوار در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به ابتکار خوب برای مدیریت طرح همیاران سلامت را با محوریت دهیاران وکمک خانه های بهداشت و پایگاه های مقاومت بسیج را در روستاها تشکیل دادیم.

نوذری افزود: با مجموعه اقدامات و با مشارکت بیشتر مردم و بهره گیری از ظرفیت طرح شهید سلیمانی توانستیم پیک چهارم را مدیریت و کنترل کنیم و خوشبختانه امروز روند کاهشی را شاهد هستیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تکمیل بیمارستان 376 تختخوابی ایلام شد و گفت: در شرایط کرونایی امروز تکمیل این بیمارستان یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی مردم است و انتظار است این مهم تا پایان دولت تحقق یابد.

وی در ادامه از تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی ملکشاهی ظرف دو ماه آینده خبر داد و بیان کرد: اعتبار لازم برای توسعه زیرساخت های عمومی شامل آب برق و راه دسترسی اختصاص داده شده و برای سرعت بخشیدن و اجرای دقیق کار و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های متولی معاون عمرانی، دفتر فنی و باررسی استانداری را مامور بررسی و نظارت بر اجرای کار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان 376 تختخوابی ایلام مطالبه اصلی مردم است

تکمیل بیمارستان 376 تختخوابی ایلام مطالبه اصلی مردم است